LGBTIQ Foundation Stichting Safehouses Melina LameéLiefde overwint alles / Love conquers all

Mokken!!

Wij zijn ondertussen bezig met een webwinkel integratie. U kunt de stichting ondersteunen: door een mok te bestellen, zodat wij onze missie kunnen voortzetten!

Bestel mok(ken) met een uniek design (kies uit onze 300 ontwerpen): door een e-mail te sturen naar info@stichtingsafehousesmelinalamee.nl met het bestelnummer (te vinden onder het design).

De mokken kosten € 9,99 per stuk excl. verzendkosten.

Mokken met afbeeldingen van beroemdheden en/of het koningshuis kunnen alleen geleverd worden met toestemming van de auteur.

-----------------------------------------
We are currently working on a webshop integration. You can support the foundation: by ordering a mug, so that we can continue our mission!

Order (a) mug(s) with a unique design (choose from our 300 designs): by sending an e-mail to info@stichtingsafehousesmelinalamee.nl with the order number (found under the design).

The T-shirts cost € 19.99 each excluding shipping costs.

Mugs with images of celebrities and/or the royal family can only be delivered with the author's permission.

E-mailen
Bellen